woensdag 7 december 2011

7 december

Vanochtend werden we gebeld door het lumc met de mededeling dat 19 december de opname dag is..
Wow dat is opeens snel zo zit je in onzekerheid waar je ben met kerst en oud&nieuw en zo weet je het opeens best wel een shock je weet dat het gaat komen maar als je dan de datum krijg denkje pfoe dan gaat het echt gebeuren!
De mevrouw aan de telefoon gaf ook de afpraak door voor het intake gesprek 12 december maar ik zei dat hij dan jarig is en gelukkig begreep ze dat dus de afspraak werd verzet naar aankomende vrijdag 9 december.
We krijgen dan 1st een gesprek met de dokter die over het medische gedeelte verteld en dan hebben we lunchpauze en daarna een rondleiding met de nodige uitleg van de verpleegkundige en daarna een gesprek met de maatchappelijke werker.
Ik vind het zo spannend en kijk er tog naar uit naar het gesprek want dan weten we eindelijk waar we aan toe zijn want nu maak ik me al zo druk om bepaalde dingen omdat ik dat gehoord en gelezen heb bij andere en misschien is het wel heel anders dus er gaat denk ik dan wel een kleine last van me schouders..
Vanmiddag moesten we ook weer voor de push naar het sophia en daar hebben we gelijk de afspraken van donderdag en vrijdag omgewisseld vanwege het intake gesprek gelukkig zijn ze zo meewerkend in het sophia het zijn echt toppers allemaal en heel stiekem gezegt ga ik ze tog wel missen al die tijd dat ik in leiden ben het is tog zo vertrouwd het is je 2de huis en een piepklein beetje je 2de familie.
Mocht hayden genezen zijn en hoeven we alleen nog maar voor controlles dan ga ik tog iets heel moois zoeken om aan hun allemaal tegeven zodat ze ons nooit vergeten en dat ze ook weten dat wij hun nooit vergeten!
Hayden was ook vandaag weer super vrolijk en bleef lachen de hele tijd en had de grootste lol om alles hij werd alleen een beetje verlegen van de zuster Danielle en van francine terwijl hij dat nooit is..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten