dinsdag 3 januari 2012

29 t/m 31 december 2011

 Na een week ziekenhuis mocht hayden gelukkig naar huis en weer hebben ze nix kunnen vinden in de bloedkweken aan de ene kant gelukkig want hij heeft dan geen virus/bacterie ofiets maar aan de andere kant heel frustrerend want waar komt die koorts dan elke x vandaan?!
Savonds rond 7uur kwamen ze ook thuis de sondevoedingspomp en voeding leveren dus die hebben we ook gelijk in mekaar gezet maar nog niet aangesloten want daar gaan we morgen pas mee beginnen want hij lag al heerlijk teslapen!
Zaterdag moest ik (deborah) werken van 7 tot 5uur en francis was met de kinderen thuis hayden had een redelijke goede dag hij dronk veel flesje dus hij had zijn eetlust weer wat terug deels ook door de 8ml dexamethason die hij krijgt..
Om 7uur ging hij slapen en ik liep als een zombie door het huis want ik was niet lekker waarschijnelijk de griep tepakken ik liep te hoesten&proesten en mijn stem was ook merendeels weg..
We hebben dus met zijn 3en oudejaars dag geviert want hailey was wel klaar wakker en nog lang niet van plan om tegaan slapen..
En toen was het 12uur HAPPY NEWYEAR een duizendklapper ging beneden af dus ik snel kijken bij hayden maar hij bleef gewoon doorslapen en mertkte er nix van..We hebben met hailey voor het raam staan kijken maar ze vond de harde knallen maar nix en om half 2 lagen we met zijn allen in bed hopende dat 2012 ons jaar word dat hayden weer beter word en we weer een normaal gezin kunnen zijn!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten