donderdag 3 november 2011

03-11-2011

Weet je..De dag dat we de diagnose leukemie krijgen dacht ik gaat mijn kind dood?! Maar de dagen erna hoe kritiek hij ook op de ic lag het woordje dood kwam niet meer in me op..
Waarom weet ik niet maar ik stond er echt niet bij stil dat hij hieraan kan overlijden pas toen ik het verhaal van isolde las dacht ik oké dat kan natuurlijk ook gebeuren hij kan uiteindelijk de strijd gaan verliezen hoe hard hij ook vecht!
Maar gelukkig heb ik dat weer snel uit me koppie gekregen en gaan we er weer positief in onze kleine man gaat dit gevecht winnen over 2jr krijgen wij tehoren hij is SCHOON het moet en het kan !!

Hayden heeft de laatste tijd nachtelijke feestjes in zijn bed niet omdat hij zich niet lekker voelt maar gewoon omdat hij klaar wakker is.
Hij wil dan de hele tijd staan en spelen en dan valt hij weer eens om en gaat dan brullen omdat hij zich pijn heeft gedaan door tegen de spijlen aan tevallen hij heeft al een paar flinke blauwe plekken op zijn mooie koppie!
2uur lang is hij niet in slaap tekrijgen wat je ook doet je legt hem 60x weer op zijn rug,je aait over zijn bolletje,je speelt zijn muziek beestje af,je zegt dat hij moet gaan slapen want het is laat of je geef hem een flesje maar nee hoor niks helpt pas 2uurtjes later geef je hem de 2de fles en dan gaat hij knock out.
En de volgende dag is hij gewoon weer 8uur paraat staand in zijn bed met de grootste verhalen want brabbelen in zijn bed kan hij als de beste mijn kleine boef.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten